Sunday, November 24, 2013

SET PENYUSUAN BUDGET... JIMAT... & BESAR MAMFAATNYE...

Ramai yg diluar sana mempunyai cahaya mata tapi tk dpt na mnyusukan anak sepenuhnye kerana mslh susu kurang dn ada jg yg saya duk sembang dgn kwn2 yg mana diaorg cite mmg susu badan x ada... da mcm2 usaha dibuat stgh tu ada yg pg berurut.. klu bg saya di Pahang bidan klu dia jg mummy dlm pantang ada amalan mandi air serung betul ke tk ejaan tu tp bunyi nye mcm tu la... air serung ni biasanya campuran drpd bbrapa jenis pokok2 herba yg boleh merangsang pengeluaran susu bg ibu2 yg baru mlahirkan bayi... saya pn penah ada pgalaman tu... tp mmg ye pun disamping badan terasa segar je... tp bg mummy2 yg berpantang dibandar dn bpantang secara moden kt mana na carik kan sume2 tu... na2 plk skrg ni dipasaran bnyk btol jual ubat2 n vitamin utk mummy2 ni google n na ngn x na jer... stgh yg bduit tu sume benda na cuba kan bg stgh yg budget agak slow skit tu haaaa ble la try set bg membanyakkan susu badan ni... mmg berbaloi.. saya ada sorg kakak yg da ada ank 4 anak 1st 2nd n 3rd mmg kakak saya ni x dpt na susukan sbb mmg x de susu na bg klu bg pn baby ngis jg lg sbb x puas n kenyang sbb susunye sikit sgt... lps saya cadangkan set penyusuan dr SHAKLEE ni Alhamdulillah dgn izin Allah klua2 je wad anak da mula mnyusu skit2 n da msuk smggu bpantang mmg saya sndri pn rasa kagum susu bnyk terpaksa kena pam sbb antara waktu baby x mnyusu tu da mula terasa bengkak2 ... klu dulu x dapat mcm ni.... so bg yg berminat boleh sms/whatapp kt no 0195721489 (yanti) utk pertanyaan...




No comments:

Post a Comment