Sunday, November 24, 2013

KENALI APE ITU ESP SHAKLEE...

SALAM SEMUA... pe kbr smua, smoga kite smua sentiasa dirahmati Allah s.w.t... sedikit perkongsian mengenai mcm mana saya bermula dgn SHAKLEE ni... mula tgok kwn2 yg menjual SHAKLEE secara part time kmudian dalam bbrapa bulan permintaan SHAKLEE ni semakin meningkat dr masa ke semasa... tk tahu la dulu saya mmg x pernah tahupn SHAKLEE ni tp bila borak2 ngn kwn2 rupa2nye SHAKLEE ni da lama da... kebetulan mak dgn kakak mengidap sakit lutut... tgok pn da ble rasa sakitnye bila time bjalan, time solat, berdiri lama nek trun tangga bagai... mcm2 da cuba termsuk la jumpa pakar... hati saya ni terdetik na membantu so skrg bru sbulan kakak dn mak cuba set untuk mengurangkan kesakitan sendi atau lutut nnti saya sharekan kt sini perkembangannye ye.... dlm pada masa yg sama jg adik yg tgh tggu hari na bsalin pn tgh mencari produk2 sesuai utk ibu bersalin ceasar n untuk banyakkan susu badan... jd saya ni pn mula la cuba2 menjadi ahli dn membeli utk keperluan sndiri dn kluarga... jadi bermula dari situ la saya mula menjual SHAKLEE ni... antara produk yg saya beli ialah ESP terliur jg tgok sbb saya ni mmg suke minum susu or ape2 jenis powder x kira la soya ke vanila ke... tp masa mula2 tu oder 1 jer ESP kbtulan adik pn na jg utk set banyakkan susu... n kakak pn baru lps bsalin pn na jgk set mnysusu SHAKLEE dan hasilnye mmg anak2 buah saya mewah dgn susu tnpa beli susu yg mahal2 dluar sana.... jd itu la 1 nye pgalaman yg dgn kuasa Allah terbukti dgn amalan pengambilan ESP secara konsisten dpt membanyakkan susu badan... lg pn menyusukan anak dgn susu badan ni digalakkan sgt dlm ISLAM dn bnyk mamfaatnye.... nnti saya sharekn kisah kakak saya yg bsalin anak ke 4 bru dpt fully mnyusukn anak dgn susu bdn slps 3 anak yg terdahulu mmg bgantung spnuhnya pd susu botol dgn izin Allah s.w.t slps saya syorkan set menysus kpd kakak saya ni anak ke 4 da ble fully mnyusu bdn lg best kakak saya ni bkeje sendiri so lg la bbaloi wlaupn ESP saya jual RM 121 tahan bbulan2 na bndingkan membeli susu  formula kos nye mencecah hmpir 200-300 sebulan.. malah lebih lg sbb anak ke 3 lahir thn lps bln 7, selang stahun je.... saya rasa bsyukurlah kpd Allah sbb niat saya na membantu hmpir membuahkn hasil.... ok trima ksh krn sudi meluangkan masa membaca blog ni smoga Allah memberkati anda smua... amin...




No comments:

Post a Comment